برای حضور موفق در فضای مجازی باید هدفمند بود. بسیاری از شرکتها و موسسات صرفا در وب حضور دارند تا دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند. وب سایت برای آنها تنها یک نمایشگاه آنلاین است. لطفا حرفه ای باشید. وب سایت تنها یک نمایشگاه نیست. وب سایت ابزاری برای جذب مخاطب و تبدیل آن به یک مشتری وفادار است. گسترش دامنه مشتریان (در فضای مجازی) تنها در سایه یک برنامه هدفمند و مداوم امکان پذیر است.

 

بهینه سازی وبسایت

 

گام اول، دیده شدن در فضای وب است. برای اینکه در فضای وب دیده شوید لازم است جایگاه مناسبی را در موتورهای جستجو بدست آورید. بدست آوردن یک جایگاه ایده آل بدین معنی است که زمانی که جستجو کننده در وب بدنبال کالا یا خدماتی در وب عبارتی را جستجو می کند، وب سایت شما در صفحه اول، دوم و یا حداکثر سوم آن موتور جستجو به نمایش در بیاید. روشی که این مهم را برای شما فراهم می کند، سئو سایت و یا SEO (Search Engine Optimization) نامیده می شود.

به عقیده ما، بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو سایت) با تبلیغات حاشیه ای در موتور های جستجو (مانند Goolge Adword) متفاوت است. در تبلیغات حاشیه ای، شما به ازای پولی که پرداخت می کنید، در موتور جستجو دیده می شوید، اما سئو وب سایت جایگاه شما را در موتور جستجو به صورت رایگان تثبیت می گردد. بعلاوه از آنجایی که تبلیغات حاشیه ای در دسترس همه شرکتها و افراد می باشد، اطمینان خاطری در مخاطبان از لحاظ کیفیت کالا و خدمات ایجاد نمی کند، اما جایگاه مناسب در موتور جستجو فقط از آن حرفه ای ها است.

شرکت نوین ایده با استفاده از تکنیک های بهینه سازی برای موتور جستجو، جایگاه مناسب وب سایت شما را در بین سایر رقبا تضمین می کند. ابزارهایی مانند تعریف کلید واژه های مناسب، بلاگ نویسی تجاری، حضور در شبکه های اجتماعی و ...

 

روش ما در بهینه سازی وبسایت

 

برای بهینه سازی وبسایت، ما بسته ها و خدمات گوناگونی را به شما پیشنهاد نمی کنیم.

سئو سایت بدین معنی است که با جستجوی کلمات کلیدی، سایت شما در صفحه نخست موتورهای جستجو نمایش داده شود و این دقیقا چیزی است که شما باید در ازای آن وجهی پرداخت کنید!

شما کلمات کلیدی (عبارات) مد نظر خود را به ما اعلام می کنید، ما با توجه به عبارات و ساختار وبسایت شما، مدت زمان لازم و هزینه خدمات بهینه سازی را به شما اعلام می کنیم.
50 درصد هزینه در ابتدای کار و مابقی در زمانی که سایت شما، با توجه به کلمات کلیدی در صفحه نخست نمایش داده شود از شما دریافت می گردد.

در صورتی که در زمان مشخص شده، سایت شما در صفحه نخست گوگل نمایش داده نشود، کل وجه به شما عودت داده خواهد شد. تضمینی از این بهتر می خواهید؟؟؟

در صورتی که علاقمند هستید از خدمات بهینه سازی ما استفاده نمایید می توانید از طریق فرم مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید و یا از سایر روشهای ارتباطی استفاده کنید.

فرآیند ارتقای جایگاه در نتایج جستجو یک فرآیند زمانبر است که عوامل متعددی در آن نقش دارد. از نوع کالا و خدمات گرفته تا میزان مخاطبان هر وب سایت، اما آنچه در این میان تحت عنوان سئو وبسایت نامیده می شود، مجموعه اقداماتی است که وب سایت ما را در جایگاه بهتری در نتایج حاصل از جستجو قرار می دهد. مجموعه ای از فعالیتهایی مانند وبلاگ نویسی تجاری، تولید محتوا برای وب سایتها به صورت متن، تصویر، کتاب الکترونیک، اصلاح ساختار لینکها، تعیین استراتژی کلید واژه ای و ...، حضور هدفمند در شبکه های اجتماعی و ... که به فرآیند دیده شدن وب سایت در فضای مجازی کمک می نماید.