بلاگ نویسی ابزاری است که امروزه بازاریابان از آن برای جذب ترافیک بیشتر در هر وب سایت و ایجاد تاثیر بیشتر بر مخاطبان استفاده می کنند.

امروزه تاثیرات بلاگ نویسی تجاری در حوزه های مختلف گسترده شده است اما اغلب از چشم بازاریابان دوری ماند. در این نوشته ما سعی می کنیم چشم انداز دقیق تری از بلاگ نویسی تجاری را برای شما ترسیم نماییم. ما جزئیات بیشتری از فوایدی را که بلاگ نویسی برای شما به ارمغان می آورد و عاملی در موفقیت بیشتر شما در بازاریابی می شود، از هرچه بیشتر دیده شدن در فضای مجازی تا اثرگذاری هرچه قویتر در صنعت ( صنعتی که در آن به فعالیت مشغول هستید) را نشان می دهیم .

 

وبلاگ نویسی تجاری

 

اول: بلاگ نویسی به شما در امر بهینه سازی موتورهای جستجو کمک می کند.هرچه مطلب بیشتری در وب منتشر نمایید، موتورهای جستجو صفحات بیشتری از وب سایت شما را ایندکس کرده و لذا در نتایج جستجو بهتر دیده می شوید.

به عبارت دیگر بلاگ نویسی تجاری به شما کمک می کند تا جایگاه بهتری در موتورهای جستجو بیابید و زمانی که مخاطبان محصول یا خدماتی را جستجو می کنند وب سایت شما دیده شود. در نتیجه بلاگ نویسی این امکان را به شما میدهد که ترافیک بهتری بر روی وب سایت خود ایجاد نموده و سایرین راحت تر با فعالیتهای شما آشنا شوند.


دوم: وبلاگ شما وسیله ایست که شما را به عنوان یک پیشگام معرفی می کند. لذا اگر شما اطلاعات خاصی در زمینه ای از اقتصاد ، صنعت و ... برای به اشتراک گذاری با سایرین دارید، وبلاگ به شما کمک می کند که اعتماد سایرین را جلب کرده و در ذهن بسیاری از افراد جامعه هدف، نقش ببندید.

یکی از مهمترین مواردی که در بلاگ نویسی تجاری باید به آن توجه کرد، اینست که شما باید مشکل گشای مشتریان خود باشید. سعی کنید مطالب وبلاگ خود را جهت رفع نیاز مشتریان و با دیدی غیر تجاری بنویسید.


سوم: یک بلاگ به شما این امکان را میدهد تا به منظور جذب مشتری ، سعی در دریافت بازخورد از وبلاگ خود بکنید. در این مرحله از بازی ، شما باید سعی کنید تا خوانندگان را با مطالب وبلاگ در گیر نمایید.

لذا از آنها می خواهید تا در سمینارهای آنلاین شما شرکت کنند و یا بروشورهای شمارا دانلود کنند.

عباراتی مانند« از اینجا دانلود کنید» یا « آنلاین مشاهده نمایید»، مشتری شما را با مطالب وب سایت درگیر کرده و شما ایده ها و طرحهای خود را به فرآیند خرید نزدیکتر می کنید.