یک مسیر اختصاصی برای فعالیت تجاری شما

برای یک برنامه بازاریابی موفق، عوامل متعددی را باید در نظر گرفت. معمولا، دانستن نقطه آغاز و نقطه ای بهینه، نقطه ای که بیشترین بازگشت سرمایه در آن حاصل می شود، سخت ترین مرحله کار است. اگر تیم بازاریابی شما به تازگی فعالیت بازاریابی آنلاین را شروع کرده است و یا اینکه شما تصمیم دارید فعالیتهای خود ار در فضای وب، به مرحله بالاتری ببرید، مشاوره هدفمند و بهینه شده تیم ما می تواند بستر مناسب برای رسیدن به اهداف شما را آماده کند.

 

خدمات مشاوره ما

 

بررسی محتوا و تهیه استراتژی تولید محتوا

برای سازمانهایی که می خواهند برنامه بازاریابی محتوای جامعی را پیاده سازی کنند.

محتوای مفید و مرتبط، عامل حیاتی در هر استراتژی بازاریابی آنلاینی می باشد. برای رسیدن به این مهم، یک کارشناس از شرکت نوین ایده، محتوای تولیدی شما را بررسی کرده و استراتژی تولید محتوا را برای سازمان شما مطابق با نیازهای سازمان آماده می کند.

مشاور شما همچنین در تهیه نقشه تولید محتوا و تدوین استراتژی کلیدواژه ای به شما یاری می رساند.

 

سازمانی ساختارگرا در وب

برای کسانی که می خواهند اعضای سازمان، مانند یک موتور بازاریابی آنلاین با تیم بازاریابی همکاری کنند.

اگر شما می خواهید از تمام پتانسیل سازمانی خود در بازاریابی درونگرا (آنلاین) استفاده کنید، می توانید از خدمات مشاوره ای ما استفاده نمایید. مشاورین ما با بررسی ساختار سازمان و آنالیز رفتار کارمندان در سازمان، به شما در استفاده بهینه از نیروی انسانی درون سازمانی در تولید محتوا و بازنشر آن کمک می کنند.

 

مشاوره در زمینه راه اندازی کمپینهای بازاریابی آنلاین

برای کسانی که می خواهند از تمام ابزارهای بازاریابی آنلاین، به شکل بهینه در جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری استفاده نمایند.

یک مشاور از تیم بازاریابی شرکت نوین ایده در گسترش و اجرای استراتژِی بازاریابی آنلاین همراه شما است، برای اینکه ترافیک بازدیدکننده مناسب و کارآمد به سمت وبسایت شما جلب شده و در نهایت به مشتری برای شما تبدیل شوند. وظیفه مشاور ما، کمک در تدوین استراتژی بازاریابی آنلاین، نظارت و ارائه آنالیز عملکرد تیم بازاریابی آنلاین و ارائه پیشنهادات و انتقادات در راستای بهینه سازی عملکرد میباشد.